piątek, 8 grudnia 2017

Torba pełna świąt



Na rogatym blogu cały rok trwa kartkowa zabawa. Tworzymy kartki na Boze Narodzenie przez 12 miesięcy :)  a w grudniu  dodatkowo miałyśmy możliwość zostać Mikołajami :)  i obdarować wybraną  osobę "Torebką pełną świąt"
Moją wylosowaną parą została Marta 



Moja torebka wyglądała tak



Ozdobiłam białą papierową torbę i wypełniłam ją przydasiami i słodyczami, które również ozdobiłam.



czekoladownik







Od Marty otrzymałam torbę pełną słodyczy i przydasi. Ależ słodki prezent :)
Szkoda, że nie widzieliście mnie jak otworzyłam paczuszke :) 



widzicie ten cudny świecznik? :) 



Torba od Marty to mój najfajnieszy prezent na mikołajki :)
Marta dziękuję :) 


5 komentarzy:

  1. Dobre wymiany, podziwiam za ozdabianie podarków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no - coraz bliżej święta - super wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podarki! Wyobrażam sobie jak wyglądałaś przy otwieraniu, bo sama zawsze mam głupawkę pomieszaną z euforią jak dostaję paczuchy! Zrobiłaś biało- czerwony zestaw pełen świąt! bardzo się cieszę, że się z nami pobawiłaś w tym roczku :)

    OdpowiedzUsuń