niedziela, 4 marca 2018

Mix mediowy zegar

Dzisiaj relacja z warsztatów u Mariusza Gierszewskiego, w których miałam przyjemność uczestniczyć w Krakowie. To było moje kolejne spotkanie z Mariuszem i kolejny mega super czas! Mariusz jest niesamowity! Po spotkaniu z nim wychodzi się nie tylko zainspirowanym, zmotywowanym ale też super naładowanym energią i pomysłami. 
Na pewno potwierdzą to pozostali uczestnicy.
zdjęć zrobiłam mało, bo chłonęłam każda chwilę i nie myślałam o fotografowaniu.
Spotkanie było podzielone na dwie część: w pierwszej robiliśmy album w drugiej mix mediowy zegar.
Zacznę od tej drugiej części
album przedstawię w osobnym poście


Dziękuję całej grupie za super czas  i  oczywiście Mariuszowi za to, że z nami był i dzielił się tymi wszystkimi tajnikami i swoją  pozytywną energią

takie spotkania mogę mieć co tydzień! :)


Mix mediowy zegar 
zobaczcie zrobiłam prace w innych kolorach niż zwykle :) 
Mariusz ma siłę przekonywania :)

Poniżej jak powstawała moja praca

początek był taki, chociaż nie, to drugi etap :) bo to już jest budka po użyciu gesso 


jeden z etapów, oj było ich trochę :)
w ruch poszły mgiełki, woski, pasty ... 


i finał 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz